Hur går det med julkorten?

Jag är färdig - har kuverterat o haft mej en stund nu + kletat på frimärken högt som lågt.

Skrotboken knallar på - har nog glömt visa en del alster...


Här gjorde jag en alldeles egen påse av mönstrat papper, satte dit rött band, en cutout och rött band som snöre.


Embossade texten med glitter EP samt snökristallen var en grungeboard som jag också hällde EP på innan jag embossade den.

Ha en fortsatt bra advent - idag håller sig tempen runt - 3 grader men all snö som föll i veckan är borta. Nåja, det var iofs inte mycket men ändå...

Kram
Chruss


Kommentarer
Millasew

Gillar stämpeln på det blåa kortet. Var kommer den ifrån? Och så hittade jag din julkortsblogg häromdagen - vad du har varit produktiv!

2011-12-11 @ 17:21:34
URL: http://millasew.blogg.se/
Gunvor

Jättefina kort! Jag gillar det blåa - varifrn kommer stämpeln?



Kram, Gunvor

2011-12-12 @ 09:00:38
URL: http://gunvors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0