Mässa i Avesta!

Japp, den pågick den här helgen.
Jag kunde inte igår men idag så - lugnt o skönt och det var så kul att träffa Lisa, Åsa, Susny, Hönan, Engströms, Milo och piggelina Puck!!!

Handla?
Nää,
ska man???
Fniss...

OK, den här gången har jag fotat och ni - inte ett ENDA papper följde med hem - det är baske mej världsrekord!!!!
Men jag har papper på G - vänta bara!



Lite rubons, lite bokstäver, lite chalkmist, en reinker, en penna, prinsesskronecharms, Timpans tissuetejp och 2 nya dies. Den ena är som ett mysigt tårtpapper - så himla läckert! Inte bara till kort/scrapping - man kan ju ha det som små underlägg till bakelser?


Lim, behövs alltid, några snygga blingisar och en ''stålplatta'' till mina nya dies.


En embossingplatta från forever friends! Båtar, man bara SKA HA! Fjärilsstickers...

Givetvis, givetvis - inte en mässa utan att Chruss köper stämplar!!! Fattas bara! Puck och Vilda stamps fick besök. Urläckra stämplar!!!



Tack för mys och prat Lisa, Goaste Puck, Åsa och Susny!
Kram
Chruss


Kommentarer
annkan

Tack snälla. :-)



Det låter mysigt med mässa. Och vad mycket läckerheter du shoppat!! Där var det mycket som föll mig i smaken. Inte minst embossingplattan med båtarna. Och rub-onsen från Bo Bunny. Och stämplarna... Med mera. ;-)



Trevlig kväll.

2011-04-03 @ 18:21:27
URL: http://annkan.bloggplatsen.se/
Gunvor

Vilka fina inköp! Jag ser fram emot att se vad du gör med dom. Och jag är inte avis, nähää då! Inte alls! (men jag ljuger flytande på flera språk)



Kram, Gunvor

2011-04-04 @ 06:21:31
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg
Carro/camile

Åh! En till som var på mässan ser jag. ;-) Jag var där på lördagen. Och det fick följa med en massa saker hem till mig oxå. Finns ju så mycket att välja på men så lite i plånboken.... ;)



Ska bli kul och se vad du hittar på med det du köpte. =)

Kram!

2011-04-09 @ 13:33:34
URL: http://camile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0