Höstrusk

men ändå fina timmar då och då med blå himmel och värme - så skönt! Och det är då man ser det vackra runtomkring en...


Lily of the valley är ett nytt märke för mej med underbara set av stämplar.
Den här tösen är ljuvlig! Målad med MCP-tekniken.


Angie B är dock en gammal goding som jag plockar fram då och då. Papperet jag stämplat på är infärgat med distress Rusty hinges och sedan sprayat med glimmer mist.

 närbild av märket jag satt dit


S.W.A.L.K - ett annat nytt ljuvligt märke - så charmiga stämplar eller hur?
Texten jag satt på vellumet hör inte till det här setet men jag tyckte det passade såååå bra :-D


Glitter i håret har man ju när man blir äldre...

Harry här!
Så, nu får det vara slutpratat om kort.
Nu ska vi visa rediga kort eller hur!!!

Så här ren o fin kan jag vara - johodå!!!
Ett ypperligt bevis på att jag rör mej när jag är ute, det är dåligt väder och jag får ligga på en handduk när jag kommer in.


Fniss, bra kort matte tagit här- Ludde låg och busade med mej och märkte inte att matte tog kort så han blev så snopen när han hörde klicket.

Igår åkte vi in på stadspromenad. Vad hundar! Vad jag skällde! Vad matte tjatade på mej att jag skulle vara tyst!
Det var spännande att gå, massor med nya dofter och man var ju tvungen att tänka hela tiden - inte fick man busa heller...*mutter*. Ludde gick med husse och han drog som en gnu, det gjorde jag med matte också tills jag varvat ner. Nere på stan undrade matte om de skulle byta hund eftersom Ludde drog så (jamen, vi ÄR ju draghundar!) och det gjorde de - varpå husse pep att jag drog ju värre än Ludde...fniss. Stora starka karln!
Vi gick bland annat in i en park och där skulle alla sätta sig i en ring - ja vi hundar skulle sitta inte mattar å' hussar. Sen skulle vi ha ögonkontakt med husse/matte och det är ju trams! Vad ska vi glo på dem för, det gör vi ju hela tiden ...nästan dårå...:-D
Sen skulle man ta 2 steg närmare mitten och sitta fint igen. Ludde skötte sig så fint men jag ville inte sitta. Inte förrän vi hade tagit så många steg in mot mitten att man knappt fick rum. Då satt jag stilla och var tyst. Då tyckte husse o matte jag var så duktig.
Ludde vettni, han fick vara med i en övning fröken gjorde! Det var en hund med som bara morrade och gjorde utfall, bl a mot Ludde. Men Ludde, han är så cooooool så man blir avundsjuk! Han bara tittar sen lullar han vidare. Så fröken lånade deras hund och gick brevid Ludde, framför och gjorde vändningar för att den där hunden skulle fatta hur man beter sig. Ludde bara gick brevid matte och skötte sig så fint!
Sen blev jag trött. Jag satte mej när på ett ställe när vi skulle vänta in gänget och då somnade jag nästan! Husse fick bära mej en bit och jag bara hängde i hans famn med huvudet på hans arm. Så skönt att bli buren!!!!
Både Ludde o jag var verkligen trötta när vi kom hem så vi sov gott...

Ha det bra!
Kram och vov!


Kommentarer
Jaana

O du sprider inspiration omkring dig, som alltid ! Kul att se att "gamla" AngieB lever kvar; jag gillar fdem med !

2010-09-16 @ 13:29:40
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Millasew

Gillar kortet med mormor (?) som hoppar hopprep - ett kort man blir glad av!! Och jag antar att vita hundar i höstrusket är ungefär lika fiffigt som en skimmel i en blöt hage! Haha!

2010-09-16 @ 15:53:26
URL: http://millasew.blogg.se/
Elwa

Härliga kort! Ja visst har Angie B såna stämplar som är tidlösa, de funkar alltid. Hoppande mormor/farmor är så fin! Var köper man det märket?

Tack för visiten och avtrycket i min blogg... Självklart vet jag vilken din favvo är!

2010-09-16 @ 17:30:00
URL: http://verksta.blogspot.com
Gunvor

Ljuvliga kort! Jag plockar också fram mina Angie B emellanåt - de är härligt tidslösa.



Kram, Gunvor

2010-09-17 @ 11:18:15
URL: http://gunvors.blogg.se/
VeronikaP

Glitterihåret-kortet är underbart!

De andra är också fina, men just det kortet får mig att le. Var hittar man den stämpeln/märket?



Kram!

2010-09-17 @ 17:38:43
URL: http://veronikap.blogg.se/
Danialmargrete

I like your website. Good job.

2010-12-13 @ 17:33:21
URL: http://danialmargrete.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0