Mera kort!

Det är kallt - trots att det varit det ett tag nu - vi har frost varje natt nu - så är det svårt att ta på sig! Ja, jag är hopplös. Vantar, vaddå vantar? Mössa? Va, måste jag ha jacka på mej också...typ. Jag är värre än småungarna!
Men isskrapa är införskaffad till lille bilen, rosa rattmuff och rosa/vit snöborste - det är Mekonomen som har kampanj för Rosa Bandet. Så båda bilarna kommer ha rosa rattmuff! Så vi är beredda när det här kommer!


Det fanns en låt - Min gamla gula flygmaskin, med Streeples nån gång från 60-talet som inspirerade mej till det här kortet:



Uggla från PaperMaze.

Det kommer ju att bli en sommar nästa år igen - alternativt 'bra å ha när man ska på semester'.



Stämpel från Storyhouse


Även denna pippi från Storyhouse



Imaginiscie

Det är ''bra å ha'' kort för de som behöver lite Krya-på-sig också


Uggla från PaperMaze.

Så,
Nu ska jag dricka lite the och sticka på en halsduk.
Ha en fortsatt bra helg!
KRAM!
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Å så fina kort! Jag har också de där stämplarna från Storyhouse men har inte invigt dom än (harskel, host) - kanske dags?



Kram, Gunvor

2010-10-16 @ 17:43:15
URL: http://gunvors.blogg.se/
AnnikaS

Underbara kort! Ugglorna är bara för söta.

kram Annika

2010-10-17 @ 12:14:45
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Millasew

Gillar badhytterna - andas engelsk badort! Sommar! Och valen med sin vattenbakgrund(?)! Och alla de andra fina korten!!!!

2010-10-17 @ 19:49:20
URL: http://millasew.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0