Energiska Chruss här!

Ha, fick ett TOKRYCK och gjorde 24 st julkort idag. Vad ger ni mej för det?
Jag är ändå inte ifatt veckovis men ändå! Jag! Juli månad!!! Vojne vojne!!!

Nu gjorde jag det väldigt enkelt för mej!
Under städningen så såg jag alla papper, bl a från Panduro coh Ladybug där papperet var indelat i 4 fält. Jag vet hur plättars svårt jag hade att ens värka fram ett kort förra året av de här arken...

Nu satt jag där och tänkte, varför ska jag krångla till det? Det är faktiskt inte så dumt att ha några enkla kort på lut. Papperen är lite kraftiga också - helt perfekt egentligen.
Det enda jag gjorde var att sätta en ev dekoration på framsidan, yttepytte, plus att jag stämplade direkt på insidan eller anv mej av spellbinders.
Rasande fort gick det faktiskt!!!
Nu blev en del snarlika varandra så därför visar jag bara korten i en enda hög här:



 
God Jul-stämpeln kommer från Panduro.



Och den här kommer från Delesias ark.

Igår höll jag på med några andra, både superenkla med mönstrat papper och stickers ( som jag hittade när jag städade...hehe) samt från TGF:



Pilen och FUN är stickers. Målad med MCP-tekniken.


Samma här, texten är stickers, bling i blommor och på motivet som också är målad med MCP-tekniken.



Bara mönstrat papper och stickers!


Samma här!

Går väldigt fort och det känns bra mellan varven att göra av med allt man har plus att energin kommer ju tillbaka. Ibland låser jag mej något så hopplöst så det lossnar när jag gör så här.

Sist en liten bild på gullevovvsingen!


Det har varit kvamligt idag - har ett fönster på övervåningen som jag inte vill öppna just nu p g a väldigt mycket getingar. Maken har varit igång - så får vi se om vi får bukt med dem.
Nu är det svarta moln bortåt stan till och det har börjat fläkta lite vilket Ludde uppskattar liksom matte!

Ha det bäst gott folk!
Kram
Chruss


Kommentarer
Millasew

Hej vad du har varit produktiv!!!! Gillar tjejen och killen mycket - supersöta!!

2010-07-28 @ 21:45:38
URL: http://millasew.blogg.se/
AnnikaS

WOW, du har sannerligen varit kreativ. Jag håller med dig, inte ska man göra det mer komplicerat än nödvändigt.

kram Annika

2010-07-29 @ 11:50:49
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Elwa

Tack för besöket i bloggen! Ang. mina skapelser - kanske dom syns mer så här än i galleriet, där det kommer en hel drös på en gång samtidigt!

Så härligt att se att även du har "christmas in July"! Nu ligger du bra till i december när det börjar dra ihop sig... Kram!



2010-07-29 @ 14:05:36
URL: http://verksta.blogspot.com
Helena (Heila)

Rackarns smart av dig med Panduropappren. Snyggt blev det också!! Jag inser mer och mer att jag föredrar det enkla framför det överdekorerade. Ändå lyckas jag alltsomoftast dekorera för mycket.

2010-07-30 @ 22:59:31
URL: http://heilas.blogg.se/
Gunvor

WOW! Va kreativ du har varit och så mycket fint här finns att skåda! Tack för inspirationen!

Kram, Gunvor

2010-07-31 @ 22:43:46
URL: http://gunvors.blogg.se/
Elina

Jag får aldrig till det så att jag blir nöjd med mcp-tekniken, men du gör det rackarns snyggt. Jättehärliga kort du har gjort!

2010-08-01 @ 00:01:44
URL: http://elinasblandning.blogspot.com
Louise (vbg)

Julkort...jaha....redan...ja du är verkligen tidigt ute ...:) De andra korten är oxå härliga :) och du är verkligen kreativ:)

2010-08-05 @ 19:34:29
URL: http://louisevbg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0