Almanacka för 2011

Ja, nu är det snart dags med det där krånglet att skriva rätt årtal. Förr i världen när det fanns checkar så tog det sån tid innan jag skrev rätt år på dem, ibland blev det rätt pinsamt...ex i maj....då borde jag ju kunnat vilket år det var...haha..

På stämpelsnack körde vi en almanacksmingel, tyvärr blev vi bara 2, men det gjorde inte mej nått. Det blev i slutänden Gunvor och jag, inte illa alls :-D



Kraven var att det skulle vara 10*10 cm, som ett drinkunderlägg typ.
Klädde in mitt i brunspräckligt papper. stämplade en text från Stempelgledje, band från 7gypsies, ett par halvpärlor och ovanför själva blocket sitter det rosor.
Baksidan är magnetband så man kan ha den på kylskåpet.

Har du gjort någon egen almanacka för 2011?

Ha det bra
Kram
Chruss



Kommentarer
Carro/camile

God fortsättning!



Här är en till som har problem med nytt år. Det tar tid och man skriver fel många gånger innan man vant sig.



Har inte gjort almanacka. Kanske man borde prova. Har ju en fotokalender med alla barnen på.



Kramelikram!

2010-12-26 @ 15:21:55
URL: http://camile.blogg.se/
Gunvor

Den är ändå finare (om möjligt) i verkligeheten! Tack och kram (från en som glömde fota sin egen)!!!

2010-12-28 @ 09:45:19
URL: http://gunvors.blogg.se/
Alexandra

Har i sisådär 1½ års tid funderat på att göra en almanacka som passar i ett CD-fodral, det blir nog inte gjort till 2011 heller =(

När jag gick på mellanstadiet började jag skriva dagbok och det hänger fortfarande med. Det är ett jättebra sätt att lära sig det nya året! Efter januari sitter det nya årtalet ganska bra =)

2010-12-29 @ 21:49:45
URL: http://pysselmani.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0