Kort och foton

Hualigen vad tiden går fort när man har skoj då!

Vi börjar med lite kort...



Hos en sann hund-kattägare måste det ju finnas någon stämpel med dessa små liv eller hur?
Den här stämpeln hittade jag via Lisa när hon sålde stämplar från Stampa Rosa - det ser ut som siberian huskys men jag vill ha det till samojeder också - en del har nämligen väldigt markerade huvuden med päls. Eller så kör vi med blandat hundspann...hehe...träddungen kommer från samma företag. Stämplat direkt på basic grey-papper.


Den här stämpeln kommer också från samma företag - målad med prismacolor.

Från min stämpelvän i Norge - Aud - damp det ner ett par stämplar, givetvis måste jag inviga dem, måste ju varva gammalt och nytt här. Har 2 till på G men de ska torka först...



Visst önskar jag att det blev vår och sommar...nuuuuuuuuuu!
Här har jag blandat promarkers och prismacolor.

Ludde?
Jodå, han växer så det knakar! Enda gångerna han är stilla är när han sover....
Som vovve till en matte med kobegär så får man givetvis en mjukisdjur i foprm av en ko...



Som komplement till farmen behövs en gris också...



Den grymtar när man klämmer på den och de första nätterna vaknade han mitt i natten och lekte en stund (plus var ute och pinkade) till dotras suckande - för det var en bra stund han lekte med grisen och det grymtades en del nere på golvet.....fniss. Erbjudande om att han skulle sova hos oss avslogs direkt....

Fota honom ute går sådär - han har en växel och jag vet inte hur många kort som är med en svans eller en tass....eller ingenting för den delen. Men jag har lyckats!



Spaning pågår!



Ha det BÄST gott folk!

Kram
Chruss


Kommentarer
cicci

Åh så roliga stämplar. jag gillar att du alltid tycks ha nya stilar på stämplarna. Jag lovar att jag har allt för få.

Nu blev jag så där valp sjuk igen. =0P

Kramiz

2009-02-05 @ 22:34:31
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Aud

Åhhh, så søt Ludde-bebisen er!♥ Herlige bilder, og så kul å høre om nattlige 'grisehistorier'! :o)



Kortene dine er helt supre! Nydelig fargelegging! Alltid inspirerende å se dine kort!



Stor klem!

Aud

2009-02-05 @ 23:14:12
URL: http://audsn.blogspot.com/
Carro

Här inne hittar man alltid mycket fint!

Du har fått en award av mig!

2009-02-05 @ 23:32:12
URL: http://camile.blogg.se/
sari

Vilken söt liten busis han verkar vara er ludde! S Underbara kort du ahr hunnit göra oxå!

2009-02-06 @ 11:14:37
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Anita Hagen

Åååå herreguuuud så gossin vovs. Får lyst til å ta på skjermen for å klappe litt sukk. Håper du har det bra Christina og at du koser deg med både den nydelige vovsen, familien og kreative krumspring :-)



Ha en toppers helg!



Klem fra Anita

2009-02-06 @ 16:26:11
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/
DesignAnnique

Sicken liten söting! Ibland får jag lite hundsug, men det ska inte bli någon liten voffsing... nackdelen med allergi i familjen.



Jättefina kort också, som vanligt!

2009-02-06 @ 16:55:03
URL: http://designannique.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0