Nu är det KALLT!

Minus 19 grader här ikväll, men det finns de som har det kallare.
Det har varit en underbar dag idag, kallt, vindstilla och en blå himmel! Ljuvligt!

Här är en bild på en av askarna jag gjorde:




Så otroligt vackert med rimfrosten - tyvärr lyckades jag inte fånga ''glittret'' riktigt bra.


Så fin man är! Lite snö på nosen...



Den här bilden är inte bra men ni får iallafall ett hum om hans hoppande - rävhopp - som kan fortgå hur länge som helst och han är så otroligt lycklig!

Nu ska jag sätta mej i soffan och njuta lite av kaminvärmen, Ludde och maken. Dotra sitter och chattar...

Ha det bra!
KRAM
Chruss


Kommentarer
AnnikaS

Det är så härligt med snön som kommit, hoppas verkligen att den ligger kvar över julen! Vad många fina kort och askar du gjort sedan jag var inne här senast. Alltid så härligt inspirerande att komma på besök hos dig.

kram Annika

2009-12-20 @ 10:52:45
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0