Utmanad och utmanar!

Blev utmanad av Gunvor!

1. Gör du kort eller scrappar?

Jag stämplar!
Mest kort, men även annat. Klär dock inte om fd tepåskartonger. Så de så!

2. Favorit färg som du gärna använder?
Blått och vitt!

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?

Eyelets, brads och band! 

4. Vilket är ditt bästa köp?
Min första stämpel som var en Nalle Puh och den ledde mej rakt in i fördärvet till InkyWings. Och där är jag kvar än!

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Allt sabla stormönstrat papper i parti och minut!!!

6. Vad för motiv stämplar du helst?
Lite skojjiga motiiv, lite fotostämplar, lite havsmotiv och KOSSOR!!!

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Australian stamping and  papercraft - fö den första tidning som publicerade ett kort gjort av MOI! Det ni - den karamellen suger jag på ännu!
Strököper Take Ten och stampers sampler.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?

Massor! Upptäcker hela tiden nya ställen - finns så många duktiga kortmakare och fotografer där ute i cyberspajjset och jag tittar på mycket!

9. Vad inspireras du av?
Det är olika - mycket av själva stämplen, nått jag sett nånstanns, eller så verkar jag kunna värka fram också....

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för - vad skulle du köpa då?
Cardstock och stämplar!!! Och ink....och en massa bra å ha skröfs!

Så, nu utmanar jag de läsare som vill att nappa på detta - ingen nämnd och ingen glömd! Ge mej en vink att ni svarat så ska jag läsa!

Kram på er!
(jodå, jag har gjort ett kort men glittret har inte torkat ännu så jag laddar senare)
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Klär inte om tepåsekartonger ... MOAHAHAHAHA! Inte jag heller faktiskt! Sparade ett par för att jag tänkte göra det men när de amlat damm i över ett år åkte de i "runda arkivet"!

Kram, Gunvor

2008-03-14 @ 18:40:22
URL: http://gunvors.blogg.se
zizzi

Kul att få veta lite om dig och ditt skapande!
Ha det bra!

2008-03-14 @ 18:43:56
URL: http://www.cissi74.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0