7 sanningar om mig....

Fick en utfodring av en underbart go' vän i Norge - en stämplare även med egen kollektion av underbara stämplar, Aud! Titta på hennes helt underbara kort - Aud är väldigt duktig på MCP, helt fantastiskt duktig!!!

Nåja, det var inte det jag skulle göra. Aud's utfodring gick ut på detta:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat

OK! Då kör vi!

- Jag kan vara uppe halva natten men så sover jag halva dan' efter också....
- Godisråtta...hehe...
- Jag kan inte köra bil utan att ta en tupplur i bland mitt på vägen, ja, inte mitt PÅ vägen utan i en parkeringsficka kan man ibland skåda mej snarkandes. Det går bara inte att bara köra om jag känner att tröttheten kommer och jag avskyr dessa långa vägar utan P-fickor eller nått annat som man kan svänga av från vägen. Då sitter jag på helspänn och sjunger och har tom rutan nervevad - allt för att hålla mej vaken. Så jag passar inte till pendlare....nä.
- Jag skulle som så många andra vilja sitta och hålla på med hobbyn hela dagarna. En studio med en massa pryttlar...mmmmm...
- Jag skulle vilja börja rida igen -speciellt på islänningar...
- Jag skulle verkligen vilja ha hjälp att inreda min pysselvrå av proffsfolk....Tänk att ha Martin Timell himlandes med ögonen när han ser alla mina stämplar och allehanda pryttlar...eller ha Matte,Mijah och Willy gnabbandes om hur de skulle lösa det hela...hahahaha...
- Jag tycker inte om att putsa fönster - det blir ju ALDRIG rent för 17 kanoner!

Nu utmanar jag Gunvor, Agneta, Elisa, Hella, Krumeluran, Härliga mässgeneralen Åsa/Asamia och Louise.

Ha det bäst där ute!
kram Chruss

image165


Kommentarer
Åsa/asamia

Hi hi du é rolig du...mässgeneral - ja, det kanske man kan kalla sig nu.
Jag antar tyvärr
ej utmaningen - har alltid sååå svårt att komma
på nåt att skriva.
Men tack ändå ;0)

2008-01-17 @ 17:53:42
URL: http://asamia.blogg.se
Beata Ewa

Hei Christina :-)
Tusen takk for award - det er alltid så koselig, vet du!!
Og kjekt å lese noen sannhetsord om deg :-)

Du spurte hva slags pasta har jeg brukt på ATCen jeg lagte sist. Det var "Dreamweaver stencils embossing paste". Kult å jobbe med og gir spennende resultater. Så absolutt anbefales dersom du vil prøve deg på noe nytt og klisete :-)

Klem, Beata

2008-01-17 @ 18:38:06
URL: http://beataewa.blogspot.com
Inger Marie

Heisann!!

Godt nyttår til deg!!
Så nydelig nyttårs kort du har laget.

Klem fra Inger Marie

Pia

kul att läsa... jag hoppas dock att de där islänningarna du vill rida på är hästar och inte befolkningen HAHA

2008-01-18 @ 12:58:39
URL: http://engdam.blogspot.com
Petraso

Asgarv jag skulle inte vilja ha timell i min pyssel skrubb hellre jonny och mathias.... okej matte kanske...

Nej helst av allt vill jag ha han kalsong modellen som har Extrem make over.... han har ju budget att bygga ett helt hus och DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skulle jag säkert få en studio!!!!
DRÖMMER!!!!

Kul att höra mer om dig...snarkis!!

2008-01-18 @ 18:01:06
URL: http://petraso.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0