Kackel kackel!

Åh, vad frusterande det var när blogg.se inte funkade! Skulle ladda till InkyWings blogg och min egen..åsså gick det inte? Gah....
Sen har jag haft mycket på jobbet med kvartalsbokslut så då hinner jag inte  - men jag ska lusläsa bloggar sen, var inte oroliga för det...hehe...

Just nu strular blogg.se för mej när jag ska ladda korten, startar nya sidor och det är bara att stänga ner. I ett kör.
Så jag laddar upp kort och besvarar en utmaning när jag är sams med eländet igen.

Ha det bra - kram på er!
Chruss


Kommentarer
Sara - SaGam

hej chruss,
vad skönt att höra att det inte bara e med mig datorn krånglar. en uppladdad bild för mig betyder 33 nya fönster. hur jobbigt som helst! ha det så himla roligt på mässan i helgen!

2008-04-03 @ 20:54:43
URL: http://www.sagam.blogg.se
Erica

Sehr schon, gut gemacht

2009-04-30 @ 13:44:00
URL: http://erica.eadas.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0