Datten med fritt val!

Jag blev ''dattad'' av Gunvor men känner inte att jag har tid just nu att vidarefodra så om det är någon som känner sig utmanad att ta frågorna är ni så välkomna så! Int' är jag kinkig int'.
Det handlar om att beskriva saker om sig själv som ingen annan vet eller kanske inte heller vill veta?

1) Jag stämplar - skapar egna kort trots att det går att köpa hur mycket som helst ute? Alltså är jag egendomlig...

2) Jag har siffersinne, jobbar med ekonomi visserligen men jag är väldigt bra på att hitta avarter.

3) Jag har ett brinnande intresse för dagens skola och ungdomarna som blir så utsatta för allt mellan himmel och jord medan vi vuxna inte säger ifrån....

4) Är envis som en åsna när jag sätter den sidan till.

5) Jag tycker rysligt illa om vissa glesbygdsmentaliteter som råder överallt, dvs är du inte av fin börd har du inget att säga till om, folk som fryser andra ute bara för att de tycker att de är bäst. Att folk inte ser de som faktiskt gör mycket gott och är hjälpsamma men inte har en mun som går som en lammrompa och framhäver sig själva.

6) Jag har massor av humor inom mej!

Ja, nu får ni nappa bäst ni vill.
Ska försöka åstadkomma lite kort så det kommer lite liv i bloogen - ute regnar det men snödropparna är på G igen (de tittade fram redan vid jul).

Chruss


Kommentarer
Marie

Egentligen är det fruktansvärt hemskt att behöva sätta upp punkt 5 som en av sina egenheter; det borde vara en egenhet att inte resonera så. Jag får rys över hela kroppen...
Och tack, säger jag som fd lärare, att det finns sådana föräldrar som du (#3). Jag önskar att alla var av din sort.

2007-03-20 @ 09:41:06
URL: http://maraij.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0