Hjärtliga bananer

Hjärtliga bananer

För mej är det viktigt att de företag jag köper stämplar av är s k änglaföretag, dvs att de tillåter att man stämplar och kanske säljer sina kort. Kör man på det slipper man hålla reda på en massa märken hit och dit när man får en väl utökade samling - errrrhhh - men...ibland så går det bara inte!

Min stil har en väldig spännvidd och jag gillar små larviga söta saker mellan varven. Speciellt den här filuren från Whipper Snapper . Jag har målat med akvarellpennor och mjukat upp färgerna med en Dove Blender. En panna som är fylld med en speciell glycerinlösning och helt underbar att jobba med. Hjärtanen är från en punch, Love är QK-alfabetet Studio och så slingrar sej en banangul flosslian runt allt.


Kommentarer
Anonym

Synd att de inte är ett ängla företag för de har ju så härliga stämplar. Den här är ju urläcker!!

2007-01-28 @ 19:51:38
Ulrica

Härligt kort. Synd att det inte är ett ängla företag för dom har massor med underbara stämplar.

2007-02-01 @ 15:10:02
URL: http://ullabella.webblogg.se
myamia

Vilket underbart kort! Blir glad av det...

2007-02-05 @ 13:47:26
URL: http://myamia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0