I år ....blir det till att köpa lite julkort också...

Jag hinner bara inte längre, så är det. Givetvis har jag stämplat ett par som kommer att nå några men resten...släkt och sådana där man träffar knappt en gång om året - de får köpekort i år. Det är inte värt stressen längre. För det där med att börja runt sommar - höst -senhöst - november....sprack! As usual.

Den här veckam har jag fått lite underbara saker i min brevlåda som jag bara MÅSTE visa er!!!

Aud, en underbar stämpelvän i Norge skickade mej flera stämplar, jag föll som en fura för de här små underbara liven när jag såg dem i hennes blogg, lilla Anna, Ole som ser lite fullisjutton ut och lilla ängeln Sigrid!

  Klicka på bilden så får du upp en närbild!

Elisa, skickade ett så underbart fint tulpankort:



Sen kom det ett julkort med en liten sak i från Eva F, helt underbart fantastisk kort:



Ni ser den lille valpen som är på egen utflykt från morsan och matte? Det var så mycket fina detaljer som inte syns här, lack, glitter och ''snö''. 

Ett stort varmt tack till er alla 3!

Satt och plockade lite vid stämpelbordet och hittade 2 saker som jag för mitt liv inte har nån användning för så jag tänkte raka bort de här 2, tillsammans eller en och en - bara hojta i bloggen så ordnar det sig. OM nu någon har användning för de här superamerikanska sakerna........



Imorgon ska vi på teatern, dotra har dansat ännu en termin och det är avslutning med 2 föreställningar. Ska bli kul att se vad de hittar på, de äldre är otroligt proffsiga och tävlar en hel del. Det går snabbt, det är rytmiskt och helt underbart att titta på!

Och ni där ute!
Ha en underbar andra advent!
Kram
Chruss

 Ps! Glömde! Globen - det var helt underbart! 2 av föreställningarna satt vi på rad ett - inte sååå bra med ett räcke, men häftigt, man hoppade ju med liksom...... Frihetsdressyr med en fransman och hans hästar - ahhhhh,. ni skulle ha sett detta! Jag RÖS av upplevelsen.  Det är samarbete och förtroende när det är som bäst! Hoppas de kommer att visa lite av det i teve. Annars hade Lisa laddat upp lite bilder!
Men urk för att åka tunnelbana tillsammans med halva Globen på natten....det var som man var i Japan där de trycker in folk bokstavligen i tågen...brrr.
 


Kommentarer
sari

oj så mycket fint du har i bloggen igen!!! Känner igen det där med stressen.... =)

2007-12-08 @ 12:19:40
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Gunvor

Verkligen söta stämplar! Jag förstår att du föll för dom - de är bara sååå "chrussiska"!
Ha en underbar helg!
Kram, Gunvor

2007-12-08 @ 15:56:32
URL: http://gunvors.blogg.se
gunilla/nilla

Vad klokt av dig att köpa ngr kort och skicka iväg. Inte ska man stressa ihjäl sig bara för att göra julkort. Det är ju dock en hobby och det ska vara kul.
Vilka fina saker du har fått. Dom där stämplarna från Aud var bara för ljuvliga, vill ha. Går dom att beställa vet du det?
Här städas och fejas det inför julen. För den är väl på väg eller;=D Hujeda mig vilken fart det går i.
Jag lägger en länk till dig om det är OK?
Ha en trevlig helg och mysig första advent.
Kram på dig
/Gunilla

2007-12-08 @ 16:27:32
URL: http://kortnilla.blogg.se
lenislenis

Verkligen ursöta stämplar du fått av Aud. Vet du var man kan köpa dem?
Det ska inte vara ett tvång att pyssla - bra beslut attköpa en del julkort tycker jag!

2007-12-08 @ 23:29:33
URL: http://lenislenis.blogg.se
Aud

Så masse fint du har fått i posten!
Er glad for at du likte stemplene - Malin som designer dem er superflink!

2007-12-09 @ 16:06:29
URL: http://audsn.blogspot.com/
Malin

Jättefina stämplar, stress, stress, stress..Nä, jag köper oxå en del. Jag gör kort till närmsta släkten o vännerna. Kram på dig!

2007-12-10 @ 10:56:15
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Betty

Underbara alster. Alltid inspirerande att besöka din blogg.
Kram

2007-12-10 @ 21:36:09
Jackmarita

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-05-18 @ 07:45:50
URL: http://jackmarita.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0